TQM

TOTAL QUALITY MANAGEMENT  (TQM )

Každý systém by mal mať dlhodobý cieľ, filozofiu, víziu a stratégiu, ako tento cieľ dosiahnuť. Mal by mať zručných pracovníkov, primerané zdroje, dobrú organizáciu práce a vypracovaný systém odmien za kvalitné dosahovanie čiastkových cieľov, pričom kvalita práce by sa nemala posudzovať externe. Externé hodnotenie síce môže viesť k dobrej práci, ale nikdy nie k žiaducej kvalite práce, pretože vysiela jasný signál: Nedôverujem kvalite vašej práce. V prosperujúcich organizáciách vedúci pracovník dôveruje zamestnancom na všetkých úrovniach. Dôveruje im natoľko, že svoju prácu hodnotia samy. Práve táto dôvera vedie ku kvalite.

 

 

Úvod do problematiky

  • Ćo je TQM
  • História TQM

 

Kvalita

  • Pojem kvalita
  • Formy kvality
  • Systémy riadenia kvality
  • Six Sigma

 

Princípy TQM

  • Základné princípy TQM
  • Doplnkové princípy TQM

 

Aplikovateľné techniky TQM

 

Zavádzanie TQM

  • Kedy zavádzať TQM
  • Hlavné kroky pri zavádzaní TQM
  • Problémy a otázky pri zavádzaní TQM
  • ISO alebo TQM

 

ROZSAH : 16 hodín

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode